INTREBARI DESPRE PRODUSE SI COMENZI

Cum pot plasa o comandă?

Poți plasa o comandă direct pe site-ul nostru, adăugând produsele dorite în coș și finalizând procesul de checkout.

Cum pot cauta un anumit produs in magazin?

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

Doresc livrarea la o alta adresa decat cea din contul de client

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.

Ce metode de plată acceptați?

Acceptăm plata ramburs la livrare si transfer bancar.

Livrați și internațional?

Momentan, livrăm doar pe teritoriul României.

Ce firme de curierat folosiți?

Colaborăm cu Dragon Star Curier.

În cât timp se livrează comenzile?

Timpul de livrare variază între 2-5 zile lucrătoare, în funcție de produs și destinație.

ADMINISTRAREA CONTULUI DE CLIENT

Am uitat parola contului. Cum procedez?

In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Am uitat parola, disponibila in pagina Contul meu

Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Editare Informatii Cont, disponibila in sectiunea Contul meu.

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.

Pot modifica o comanda lansata?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.

Pot afla informatii despre comenzile anterioare?

Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi

INTREBARI GENERALE

Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne scrieti pe office@ironsdesign.ro sau sa ne contactati telefonic.

Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

In acest caz, va rugam sa ne contactati va rugam sa ne scrieti pe office@irondesign.ro sau sa ne contactati telefonic

Cum pot plasa o comandă?

Poți plasa o comandă direct pe site-ul nostru, adăugând produsele dorite în coș și finalizând procesul de checkout.

Ce metode de plată acceptați?

Acceptăm plata ramburs la livrare si transfer bancar.

Cum pot cauta un anumit produs in magazin?

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

Doresc livrarea la o alta adresa decat cea din contul de client. Cum procedez?

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.

În cât timp se livrează comenzile?

Timpul de livrare variază între 2-5 zile lucrătoare, în funcție de produs și destinație.

Ce firme de curierat folosiți?

Colaborăm cu Dragon Star Curier.

Livrați și internațional?

Momentan, livrăm doar pe teritoriul României.

Cum pot plasa o comandă?

Poți plasa o comandă direct pe site-ul nostru, adăugând produsele dorite în coș și finalizând procesul de checkout.